en eerlijk... dat gaat precies beter dan die van mijn niva

Moderator: pietsky
Walby schreef::D
In begin niet gezien, maar op 2:31 was ik het zelfde aan het denken. Vroeg mij af of die pinker lichtjes op de achter spatborden origineel waren ipv het niva logo. Ze zijn verbonden met de standlichten.
Verder vind ik het een beetje misplaatst in het topic grappig en onnozel, eigenlijk is er aan heel die situatie niets grappig aan.
Maar een super goeie post des al niet te min.
nivageraardsbergen schreef:De hele oude niva's hebben vanachter reflectoren ipv het niva logo. (Ik heb er liggen om eens op de mijne te hangen) maar pinker lichtjes normaalgezien niet....
Walby schreef:nivageraardsbergen schreef:De hele oude niva's hebben vanachter reflectoren ipv het niva logo. (Ik heb er liggen om eens op de mijne te hangen) maar pinker lichtjes normaalgezien niet....
Ben er gisteren ook net achter gekomen.![]()
Wanneer gaat ge den oranje eens volledig opmaken en origineel zetten?
nivageraardsbergen schreef:Walby schreef:nivageraardsbergen schreef:De hele oude niva's hebben vanachter reflectoren ipv het niva logo. (Ik heb er liggen om eens op de mijne te hangen) maar pinker lichtjes normaalgezien niet....
Ben er gisteren ook net achter gekomen.![]()
Wanneer gaat ge den oranje eens volledig opmaken en origineel zetten?
Hij is orgineel...motor, interieur, alles klopt. Enkel type velg en de achterbank kloppen niet (en die reflectorkes moeten er nog op).... Deze zomer staan de neus en enkele miniroestplekjes op het programma....
Voor de rest is het geleidelijk aan proper maken (bitumen van de motorkap kuisen etc....). De land rover krijgt prioriteit en soms de oranje...het hangt er vanaf wat het dringendst is. Ik probeer om per oldtimer 1 weekend/ maand te gebruiken voor de opmaak...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast