Lada garage

Alle technische vragen waarmee je niet in de bovenstaande secties terecht kan zet je hier neer

Moderator: pietsky

Lada garage

Berichtdoor educorner » 10 aug 2018, 17:49

Mijn Niva M heeft bijna 2000 km (joehoe), maar volgens de service manual moet er dan nieuwe olie in de versnellingsbak(ken), vooras en achteras. Gezien ik (nog niet) over een brug beschik vroeg ik mij af of iemand een garage kan aanbevelen in het Gentse (iets verder mag ook) waar ik dat zorgvuldig kan laten doen. Ik heb een beetje schrik van de garage om de hoek (die het wellicht wel kan maar de vraag is dan, doen ze het ook zoals het hoort, ....)

Tips zijn welkom.
educorner

Mijn Niva('s): 1700i

Re: Lada garage

Berichtdoor pietsky » 12 aug 2018, 11:27

Eventueel naar de garage van de club rijden en daar alles verversen.
Anders een Lada garage in duitsland nabij de grans.
Helaas Nivaloos op dit moment.
pietsky
moddereter

Mijn Niva('s): ..

Re: Lada garage

Berichtdoor educorner » 12 aug 2018, 15:24

Pietsky,

kan je wat meer info geven over die "club" garage? Ik neem aan dat je dan ook lid van de club moet zijn.

Ik heb het formulier al een keer of 3 ingevuld maar zonder gevolg. Idem trouwens om hier op het forum te geraken (heeft me 3 maanden tijd gekost eer het formulier eens door kwam en/of er iemand het "ok" knopje had gevonden). Blijkbaar waren er technische problemen met de site.... Ik ga er dus eigenlijk een beetje vanuit dat het clubformulier ook nooit terecht is gekomen...

Verder heb ik nu vernomen dat er nog een officiƫle lada garage is in Gent (Saerens). Dat is niet ver en ik denk zelfs dat ik ze weet zijn. Ga er maandag mijn licht eens opsteken.

alvast bedankt voor de info!

groet,
J.
educorner

Mijn Niva('s): 1700i

Keer terug naar Diversen