Nu wou ik eens vragen of er nog mensen zijn met zo'n communicatiemiddel en hoe/waar ze hem geinstalleerd hebben.
alvast

Moderator: pietsky
steel schreef:Bij mij zit er ook eentje in. Gewoon de plus en min pool aansluiten en een cb antenne en da's alles. Let wel op dat je de meeste antennes moet afregelen met een swr meter anders maak je de cb stuk...
nivageraardsbergen schreef:ik snap alleen niet wat er gebeurt als je aan die knopjes draait.
@steel: Waar zit die bij u ergens, want ik ben nog een goed plaatsje aan het zoeken
ladanivabelgium schreef:nivageraardsbergen schreef:ik snap alleen niet wat er gebeurt als je aan die knopjes draait.
@steel: Waar zit die bij u ergens, want ik ben nog een goed plaatsje aan het zoeken
gooi er gewoon uwe Johnny-radio uit, plaats genoeg dan
nivageraardsbergen schreef:ik snap alleen niet wat er gebeurt als je aan die knopjes draait.
pietsky schreef:Geweldig ding voor onderweg tijdens de Marathon rit naar Moskou.
Contact met je groep of andere Niva's die ook zo'n cb bakje hebben is dan vrij makkelijk.
Let wel een goede CB met een goede antenne.
pietsky schreef:In de rit naar Rusland is een vergunning niet van belang, in Nederland is CB vrij van vergunning.
Belgie ook denk ik!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast