Opknappen na heel lang stilstaan

Alle technische vragen waarmee je niet in de bovenstaande secties terecht kan zet je hier neer

Moderator: pietsky

Berichtdoor buurman en buurman » 12 jun 2005, 12:25

Inderdaad bij *****. Hij beschikt over de zelfde lijst met onderdelen als wij. Het ging allemaal heel erg makkelijk.
MAar voor de toekomst is het waarschijnlijk voordeliger en masse te bestellen en laten verschepen dan stuk voor stuk.
buurman en buurman

Berichtdoor ruud » 12 jun 2005, 16:28

Misschien kan ik nog weleens wat voor je betekenen buurman en buurman. Ik woon vlakbij Leiden en ga binnenkort weer naar oost europa. Kleine (hier) prijzige onderdelen zou ik dan voor je mee kunnen nemen.
ruud

Berichtdoor buurman en buurman » 28 jun 2005, 13:03

Dat klinkt erg aanlokkelijk. Zelf hadden we ook al het plan een keer die kant op te scheuren en volgeladen weer terug. We houden het in gedachten en komen er graag binnenkort op terug!

Groeten
buurman en buurman

Re: Opknappen na heel lang stilstaan

Berichtdoor bornniva » 03 dec 2013, 11:44

jongens hoe heet die website waar je alles bestelt in hongarije ?

ik heb zelf ook een leuke gevonden maar die zullen jullie ook wel kennen russian4x4.de
kan je ook bijna alles bestellen van de niva greetz rocky
bornniva
Lid 2015

Mijn Niva('s): 1600 van 88 5bak

Berichtdoor ladanivabelgium » 03 dec 2013, 14:57

russian4x4.de

lees eerst de topics die over ebay gaan er maar eens op na. De kwaliteit van de onderdelen van russian4x4 is vergelijkbaar
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Berichtdoor Walby » 03 dec 2013, 15:04

er zijn verschillende toeleveranciers van ECHTE onderdelen. Deze krijg je te zien als je je volledig lid maakt (kost 30€/jaar en je gaat het je niet beklagen).

Nog een leuke topic die je dan te zien krijgt is waarom je NIET op de Duitse sites mag bestellen.
Ik raad je aan daar weg te blijven, en als je er al dingen gekocht hebt (zeker mechanisch of iets met rubber) smijt deze dan nu maar direct in de vuilbak anders kan je ze achter 6 maanden opnieuw vervangen.

Suc6 met de werken.

@Jan je bent mij al voor geweest. Maar als ik mij niet vergis kunnen niet betalende leden dat topic niet zien.
Homo Sapiens non urinat in Ventum
Walby
moddereter

Mijn Niva('s): t' zonneke 1,7 mono 79

Berichtdoor pietsky » 03 dec 2013, 15:45

bornniva schreef:jongens hoe heet die website waar je alles bestelt in hongarije ?

ik heb zelf ook een leuke gevonden maar die zullen jullie ook wel kennen russian4x4.de
kan je ook bijna alles bestellen van de niva greetz rocky

Zoals al aangehaald door Walby en Ladanivabelgium geen techisch belangrijke onderdelen bestellen via ebay!!
Mijn suggestie lid worden van de club, dan heb je wat mee ondersteuning en informatie vwb techniek en adressen waar je zonder problemen kunt bestellen.
Helaas Nivaloos op dit moment.
pietsky
moddereter

Mijn Niva('s): ..

Berichtdoor bornniva » 03 dec 2013, 20:30

azo das dan duidelijk dan zal ik het plan maar uit me hoofd halen want kon gewoon kompleet nieuwe remmen bestellen voor en achter voor rond de 200 250 euro maar ja dat kan dat goedkoop duurkoop is dan bvd voor de info greetz :( :)
bornniva
Lid 2015

Mijn Niva('s): 1600 van 88 5bak

Vorige

Keer terug naar Diversen