Iemand gezocht die eens mé de blauw/groene raket wil rijden

Alle technische vragen waarmee je niet in de bovenstaande secties terecht kan zet je hier neer

Moderator: pietsky

Iemand gezocht die eens mé de blauw/groene raket wil rijden

Berichtdoor retro2002 » 04 dec 2015, 09:56

Dag Nivavrienden,

Zoals je kan lezen in het "stel je voor forum" ben ik volledig nieuw in de Niva wereld en ik ben op zoek naar iemand die eens een met mijn blauwe/groene raket rond de blok zou willen knallen. De bedoeling is om eens af te checken of al het getril, gerammel en weet ik nog allemaal vrij normaal is voor ne 1.7i of dat er ergens brokken zijn die ik beter direct aanpak voor het (veel) erger wordt.

De koppeling moet zowizo al vervangen worden en dat is dan eventueel de moment om andere zaken aan te pakken omdat hij dan toch al voor de helft uiteen ligt.

Het zou tof zijn om iemand te vinden die min of meer in de geburen van Antwerpen woont en wat ervaring heeft mé ne Multi.

Ik kom met de raket tot bij u en buiten de ervaring om eens met ne andere Niva te rijden heb ik er ne sixpack Jupiler voor over :-)

Als er iemand min of meer professioneel met Niva's bezig is is een schappelijke vergoeding natuurlijk te bespreken (tis wel de bedoeling dat ik eventuele herstellingen zelf ga uitvoeren).

Hopelijk tot binnenkort.
Все, что действительно здорово и вдохновляющее создается человеком, который мог работать свободно.
retro2002

Mijn Niva('s): Nivaloos.

Re: Iemand gezocht die eens mé de blauw/groene raket wil rij

Berichtdoor ladanivabelgium » 04 dec 2015, 12:43

Kan ik wel regelen, is in Berlaar te doen, zie pm
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Re: Iemand gezocht die eens mé de blauw/groene raket wil rij

Berichtdoor retro2002 » 05 dec 2015, 16:26

Topic mag gesloten worden :-) merci Jan!
Все, что действительно здорово и вдохновляющее создается человеком, который мог работать свободно.
retro2002

Mijn Niva('s): Nivaloos.

Keer terug naar Diversen