remt niet

Remmen, rempompen enz

Moderator: pietsky

Re: remt niet

Berichtdoor steven205 » 21 mei 2014, 09:54

steveh schreef:over het garagepunt.

een normale auto kan je naar de garage doen.. daar hebben de meeste hun kennis van de meeste merken.

voor een lada.... Hmmmm zij kunnen meer slecht dan goed doen hoor:)

ik zou hem meer toevertrouwen is Kessel dan in een gewone garage.. ( en nee ik maak geen reclame ofzo) het is gewoon zo :)

en btw welkom ;)

mijn Niva heb ik niet zomaar naar "een garage" gedaan, maar wel naar een officiële Lada garage, kost wel wat, maar kent Lada's dan ook van binnen en buiten
en Kessel is nu ook niet direct bij de deur voor me, zeker niet met een Niva die niet straatwaardig was
steven205
Lid 2015

Mijn Niva('s): Niva 1600 & Zhiguli VAZ 2101

Berichtdoor ladanivabelgium » 21 mei 2014, 11:00

Steve bedoelt er niks mee. Zolang je Niva maar in orde geraakt en dat lijkt er wel op
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Berichtdoor steven205 » 21 mei 2014, 12:01

ladanivabelgium schreef:Steve bedoelt er niks mee. Zolang je Niva maar in orde geraakt en dat lijkt er wel op

in orde zal de niva wel geraken, hoop alleen maar dat hij straks niet meer gaat kosten dan dat ie ooit nieuw gekost heeft :roll:

van zodra hij gekeurd raakt en ingeschreven kom ik misschien best es bij jou langs om de carrosserie te bekijken wat het beste is

zoek trouwens ook iemand die de Niva kan en wil spuiten, hoeft niet professioneel gedaan te zijn, als hij maar wat proper ziet
steven205
Lid 2015

Mijn Niva('s): Niva 1600 & Zhiguli VAZ 2101

Berichtdoor steveh » 21 mei 2014, 17:23

steven,

ik wou hier niet mee in de aanval gaan of garages afbreken hé. het feit is gewoon er zijn hier heel weinig lada-garages in de de omstreken.
en er zijn mensen die hun niva naar een lokale garagist doen.. 't is dat wat ik bedoel hé.

nuja. officele garage of niet het blijft verschrikkelijk duur .. spijitig genoeg.
pietsky schreef:Rijden in en met een Lada Niva is een levensstijl die je niet verloochent, daar ben je als Niva rijder gewoon trots op.
steveh
Event team

Mijn Niva('s): 1.7i '88
1900 D '95
2001 rollende kas !

Vorige

Keer terug naar Remmen