Ik kan niet meer inloggen of ingelogd blijven.

Hoe gebruik ik de zoekfunctie?
Hoe zet ik afbeeldingen in m'n bericht?
Ik heb problemen met inloggen enz

Ik kan niet meer inloggen of ingelogd blijven.

Berichtdoor ladanivabelgium » 26 jan 2011, 22:19

Mensen hebben wel eens problemen om in te loggen of om ingelogd te blijven op het forum. Dit heeft niks met het forum zelf te maken, maar met uw computer. Ik zal hieronder even uitleggen hoe je één en ander terug in orde krijgt met de browsers Firefox en Internet Explorer. Bij andere browsers zal de werkwijze vergelijkbaar zijn.

Firefox

- ga in de openingspagina van het forum (u hoeft niet ingelogd te zijn) en zoek linksonder de link 'verwijder alle forumcookies' en klik er op.

Afbeelding

- klik dan bovenin je taakbalk op 'Extra' en dan op 'Opties'.

Afbeelding

- Klik op het tabblad 'privacy' en dan op 'individuele cookies verwijderen'

Afbeelding

- zoek in de lijst naar 'forum.ladanivabelgium.be' en klik er op. Klik nu op 'cookies verwijderen'. Als de lijst te lang is typt u in de zoekbalk 'ladaniva'. Het systeem zoekt dan de cookies die met ladaniva te maken hebben

Afbeelding

- sluit de vensters en log in op het forum. Alles zou terug in orde moeten zijn.

Internet Explorer

- ga in de openingspagina van het forum (u hoeft niet ingelogd te zijn) en zoek linksonder de link 'verwijder alle forumcookies' en klik er op.

Afbeelding

- klik in de taakbalk op 'extra' en dan op 'internetopties'

Afbeelding

- zoek het tabblad 'Algemeen' en klik er op. klik dan onder 'browsegeschiedenis' op 'instellingen'

Afbeelding

- Er opent zich een nieuw venster. klik op 'Bestanden weergeven'.

Afbeelding

- Op de meeste computers staan tientallen, zo niet honderden cookies. We laten het systeem dus zelf de juiste cookie zoeken: zet uw cursor in het zoekvenster en schrijf 'ladaniva'.

Afbeelding

- Nu krijgt u alle cookies te zien die met ladaniva te maken hebben. Zoek de cookie 'forum.ladanivabelgium.be' eruit en klik er op. Druk nu op de deletetoets van uw toetsenbord.

Afbeelding

- sluit de vensters en log in op het forum. Alles zou terug in orde moeten zijn.
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Re: Ik kan niet meer inloggen of ingelogd blijven.

Berichtdoor nivageraardsbergen » 27 jan 2011, 07:26

bij internet explorer werkt het ook door gewoon uw webgeschiedenis te verwijderen (extra => internetopties=>browsgeschiedenis verwijderen)
Where the roads end, the adventure begins.....
nivageraardsbergen
moddereter

Mijn Niva('s): 1600 (1980)

Re: Ik kan niet meer inloggen of ingelogd blijven.

Berichtdoor ladanivabelgium » 27 jan 2011, 07:33

nivageraardsbergen schreef:bij internet explorer werkt het ook door gewoon uw webgeschiedenis te verwijderen (extra => internetopties=>browsgeschiedenis verwijderen)

niet altijd
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Keer terug naar Hoe gebruik ik dit forum en problemen oplossen