de regels

Wedstrijdje waarbij maandelijks de mooiste/tofste/ruigste Nivafoto wordt uitgekozen

Moderator: pietsky

de regels

Berichtdoor ladanivabelgium » 16 feb 2011, 20:43

We gaan een 3-maandelijkse fotowedstrijd organiseren.
Daarbij zijn Niva-gerelateerde prijzen te winnen :D
Iedereen kan deelnemen, maar enkel leden van De Belgische Niva vrienden kunnen een prijs winnen. Anderen kunnen uiteraard meedoen voor de eer (of lid worden :lol: ).

Enkele basisregeltjes om de boel niet in het honderd te laten lopen:

- het is de fotograaf die de prijs wint, niet de eigenaar van de Niva op de foto (of hij moest zelf de fotograaf zijn)

- uiteraard moet de foto iets met Niva's te maken hebben

- Foto's kunnen ingestuurd worden tot en met de 3de week van de laatste wedstrijdmaandmaand. De resterende week wordt gebruikt om te stemmen via een poll. Vanaf de 1ste van de volgende maand kan je opnieuw een nieuwe foto inzenden.

- Je moet de foto daadwerkelijk zelf genomen hebben (of je vrouw, of buur of...in opdracht van jouw). Het moet dus JOUW foto zijn.

- foto's her en der van internet geplukt dingen niet mee, ook de foto's van onze site/forum niet. Foto's die je zelf pas in het fotoboek geplaatst hebt kunnen wel. Let er wel op dat de foto recent is (genomen tijdens de lopende wedstrijdmaanden)

- de foto's moeten recent zijn. Ik heb hier een database van 1000'en foto's waaruit ik ongetwijfeld enkele winnaars kan plukken. Sommige andere leden hebben ook zeer veel club- en ritfoto's. Die foto's dingen dus niet mee, enkel foto's genomen in de lopende wedstrijdperiode.

- een foto kan slechts één maal ingediend worden

- iedereen kan per periode slechts één foto indienen

- aangepaste foto's (photoshop en dergelijke) dingen niet mee

- de winnende foto krijgt de volgende maand een prominente plaats op de openingspagina van de site http://www.ladanivabelgium.be en achteraf wordt hij in de wall of fame geplaatst op het forum.

- iedereen kan 1 x stemmen in de poll. Degene met de meeste stemmen bij het afsluiten van de poll wint de wedstrijd.

- als een niet-lid de wedstrijd wint, gaat de prijs naar de foto van het eerste lid in de ranglijst van de poll

hoe u een foto in uw bericht kan plaatsen vind u hier

rest me nog om jullie allemaal veel inspiratie, een vaste hand en vooral veel geluk toe te wensen
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Re: de regels

Berichtdoor ladanivabelgium » 08 feb 2012, 08:29

Zoals gezegd kunnen vanaf 2012 ook niet-leden een prijs winnen.

De prijzen zijn op te halen in Kessel of kunnen afgegeven worden tijdens een clubmeeting
Draco dormiens nunquam titillandus
ladanivabelgium
Site Admin

Mijn Niva('s): Niva 1.9TD
Niva Cabrio restoproject
Niva 1.6 '78 restoproject
Lada 2101

Keer terug naar Fotowedstrijd