niva gezocht

niva gezocht

Berichtdoor moody » 22 sep 2016, 20:57

Vandaag heb ik met veel pijn in het hart mijn arme Niva ten grave moeten dragen :( :( :( Te veel roest en te grote gaten, en andere mankementen. En daar ik zelf er niks van kan en alles moet laten doen, veel te duur dus. Een leven zonder Niva is niet mogelijk, dus daarom ben ik dus op zoek naar een nieuw (oud) exemplaar. Graag ene die niet al helemaal uiteenvalt van de roest en nog een paar jaartjes mee kan draaien. Hij moet dienen om in het veld te rijden, maar ook om regelmatig eens wat materiaal naar een werf te verplaatsen en kleine verplaatsingen op de baan. Als er iemand ergens iets heeft of weet staan mag je mij dat altijd laten weten. Alvast bedankt!!
moody

Mijn Niva('s): niva van '95 1900diesel

Re: niva gezocht

Berichtdoor BartVoermans » 23 sep 2016, 09:46

neems eens contact op met Bert Van halen. Hij heeft en goede basis Monopoint waarmee hij afgelopen weekend nog mee op Furstenau is geweest. Hij wil eigenlijk een Diesel. Zijn huidige Niva is eigenlijk te goed om alleen als terein auto te gebruiken. Niet helemnaal zeker of deze op kenteken staat, dacht het wel. volgens mij sinds enkele weken :-)

Bert zijn nummer is:
00 31 620209555 en zeg maar dat het van mij af komt.

groeten,
Bart V.
Leven is het meervoud van lef..
BartVoermans
Lid 2015

Mijn Niva('s): 1998 MonoPoint

Berichtdoor INZELL » 23 sep 2016, 12:19

:shock: :shock:

Je hebt dan toch de specifieke diesel onderdelen er vanaf gehaald!?
INZELL
Lid 2015

Mijn Niva('s): 1.9Diesel

Berichtdoor moody » 26 sep 2016, 11:11

heb er voorlopig nog niks afgehaald omdat ik hem nog gebruik om water naar de dieren te brengen in het veld, maar ik twijfel nog of ik hem ga demonteren en motor apart verkopen en bruikbare dingen houden voor mijn volgende niva of in zijn geheel weg als ik er nog iets voor krijg en mijn kosten van alle nieuwe stuken er nog uit haal. De motor draait nog goed.
moody

Mijn Niva('s): niva van '95 1900diesel

Berichtdoor niva aangeboden » 02 nov 2016, 18:41

Op zoek naar een NiVA? Ik denk erover de mijne weg te doen. Hij is uit 2009 en er staat 127.000 op de teller.
Net als jij kan ik er zelf ook niet aan sleutelen, mijn lada-garage is met pensioen en er moet nu een aardige reparatie gebeuren,
de koppeling moet vervangen worden en de hoofdlagers van de versnellingsbak ook. En ik rij eigenlijk niet op terrein, maar veel lange afstanden. Dus ik ga denk ik voor een andere auto, wel met pijn in het hart ook, want het is zo'n bijzondere auto.
Er zitten pas nieuwe banden onder en de laatste 2 jaar zijn sowieso veel onderdelen vervangen. Hij heeft een lpg installatie. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
groepjes.
niva aangeboden

Keer terug naar Gezocht