Euro4x4parts.com : Grootste database 4x4 onderdelen Europa

Sectie bedoeld voor professionelen die hun waar hier willen aanbieden. Enkel 4x4 spullen worden toegelaten

Euro4x4parts.com : Grootste database 4x4 onderdelen Europa

Berichtdoor Euro4x4Niko » 16 aug 2011, 16:07

Hallo iedereen!

Mijn naam is Nikolai en wil jullie graag wat vertellen over het bedrijf waar ik werkzaam voor ben!

Euro4x4parts.com is de creatie van een getrouwd stel gepassioneerd met alles wat met off road te maken heeft: Georges en Françoise Graciet.
Georges, oorspronkelijk uit Zuidwest Frankrijk leidde een bedrijf in versnellingsbakken van auto's, voordat hij euro4x4parts creëerde.
Françoise, uit het gebied van Alsace was voorheen marketing manager voor een multinational in de voedingsindustrie.
Het stele besloot hun zakenervaringen en liefde voor talen en reizen . Euro4x4parts.com was geboren op 4 September 2000

Wat maakt ons anders???

Precisie: onze online catalogus bevat meer dan 25000 onderdeel nummers voor bijna 60 4x4 merken. Deze database, met 98 % voor 98% voor de gebruikte 4x4, is uniek in Europa. Het stelt je in staat om precies dat onderdeel te vinden dat je zoekt.

Onze keuze: onze catalogus omvat het hele assortiment voor de meeste 4x4¡s. Wij leveren zowel originele onderdelen als onderdelen voor verbeterende prestaties.

Gemakkelijker: misschien heb je slechts een onderdeel nodig maar af en toe is het misschien handig om een complete reparatieset te bestellen zodat je zeker weet dat je 4x4 weer 100% in orde is. Dit is gemakkelijk om te bestellen en je komt er later niet achter dat je toch nog een ander nieuw onderdeel nodig hebt!

Kwaliteit: om er voor te zorgen dat je onderdelen van gelijkwaardige kwaliteit krijgt werken wij alleen maar met erkende merken. Daardoor kunnen we jullie een jaar lang garantie geven!

Prijs: onze onderdelen zijn 20 tot 50% goedkoper dan de originele onderdelen.. Niet omdat ze van slechtere kwaliteit zijn maar omdat we rechtstreeks met de fabrikanten werken.

Meer dan alleen verkopen: behalve verkopen kun je bij ons terecht voor tips en advies over techniek. Over het nu een probleem is, voorbereiding voor een tocht of hulp bij het vinden van het juiste onderdeel: GEWOON VRAGEN!!

Afbeelding

En dan nu het extra voordeel voor leden van dit forum!
Wij hebben GEEN speciale aanbiedingen elke week. We geven de voorkeur er aan om altijd tegen de scherpste prijs te leveren ipv iets in de aanbieding te hebben wat je eigenlijk op dat moment niet nodig hebt!

Wel kunnen we de actieve leden van dit forum een korting geven van maar liefst 10 % op het grootste gedeelte van ons assortiment!

Ik houd me echter wel voor om deze korting niet te geven als blijkt dat je alleen op dit forum zit om te verkopen of korting te krijgen!
Net zoals wij zijn de leden er om mee te dragen aan het succes van dit forum.

Op dit moment kun je contact met mij opnemen voor prijsopgaves (met korting) of advies onder vermelding van je nick op het forum door mij te mailen op nikolai@euro4x4parts.com.

Afbeelding

We hopen op vele manieren iets voor jullie te kunnen betekenen!
Euro4x4Niko

Mijn Niva('s): Geen...

Re: Euro4x4parts.com : Grootste database 4x4 onderdelen Euro

Berichtdoor Euro4x4Niko » 02 sep 2011, 11:33

Even voor de duidelijkheid het proces om iets bij ons te bestellen, met 10 % korting:
1-je kunt zelf, in Engels, Frans of Spaans, het merk en type van je 4x4 kiezen, in jullie geval kom je dan hier bijvoorbeeld hier terecht:

http://www.euro4x4parts.com/lada_parts/niva/1_6_2121/

- dan kun je de zogenaamde product family kiezen en vandaar verder

of
via de zoekfunctie merk en model invoeren en dan gewoon verder net zoals Google zoeken

of
mij email sturen met wat je zoekt, Niva ref beginnend met 21 ziin ook goed, nikolai@euro4x4parts.com

2- Mij het gevonden onderdeel per email meedelen en ik antwoord je met met prijsopgave, min 10% korting plus verzendkosten, en indicatie van levertijd

3-Betaling via Paypal, Creditcard of overschrijving

4-Zo gauw we het in stock hebben duurt het 3 á 4 dagen voordaat je het in huis hebt.

Groeten,

Nikolai
Euro4x4Niko

Mijn Niva('s): Geen...

Keer terug naar Handelaars