Lady Niva schreef:Ook in Oekraine stoppen de flikken al eens om ne kebab te eten...
Pareltje.
@Piet: Die niva die als boom steun dient vind ik super!
Ik ben ondertussen hier in NZ wortels aan het schieten, dus waarschijnlijk kom ik nooit meer terug! Grapje. Kan niet wachten tot ik weer met mijn ketel in de niva koulonen mee kan rijden, met al mijn niva vriend(in)en om mij heen.
Maar voorlopig blijf ik nog even hier voor een maand of drie.
Nog eentje van afgelopen vakantie: in Spanje, Briviesca, op zoek naar een garage voor de alweer mankerende Niva, deze bij een sloop zien staan. Omdat we daar in de buurt uiteindelijk een garage vonden, die het gelukt is de volgende dag al aan onderdelen te komen, zou het best kunnen dat deze onze donor is geweest
Nog wat Niva's gepakt in Kyrck Met een kleur nog niet eerder gezien Onze vrienden op de weg, bij ons plaatselijke rayon politie bureau, let op de tekst is veranderd van militia naar politia Zet hem maar dwars op de stoep, dacht deze chauffeur, het uitroep teken op de ramen geeft aan dat deze chauffeur nog niet een jaar zijn rijbewijs heeft En voor de liefhebbers de Uaz geen Lada maar toch een russisch produkt wat ook al zeer lang meedraait
die pickup is wel leuk, ik heb thuis een boekje liggen van lada france, handleiding voor de nivagebruiker met op de laatste paigna's allemaal tekeningen van de verkrijgbare modellen, waar die ook tussen staat. Blijkbaar bestaat er ook een nivapickup met de wielbasis van de 3 deurs, waarbij het gat is verlengd...Iemand die al gezien?
1.7i '03 I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, dont let someone else write the book !
dat is degene die ik bedoel... Die van jr is ook een zo ene in de aard, maar die van de bovenstaande link is voor 4 personen, het was zo eentje dat ik bedoelde..